Pasjonaci nowych technologii
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Wygodne łóżka rehabilitacyjne do domu opieki
adamK2
Junior Member
**

Registered: 27-5-2015
Member Is Offline

[*] posted on 28-12-2016 at 07:06 AM
Wygodne łóżka rehabilitacyjne do domu opieki

Cześć! Poważnie rozważam otwarcie domu opieki dla osób starszych w zwiazku z czym pomału kalkuluję sobie koszta wyposażenia i utrzymania. Dowiedziałem się że jedną z wazniejszych rzeczy świadczących o profesjonalizmie placówki są łóżka rehabilitacyjne wysokiej jakości. Nie znam się na tym kompletnie wiec jesli ktos moglby cos polecic albo pokazać gdzie szukać takich rzeczy to bardzo bede wdzieczny. Pozdrawiam!
View user's profile View All Posts By User
dziewczynkazzapalniczka
Junior Member
**

Registered: 28-5-2015
Member Is Offline

[*] posted on 28-12-2016 at 09:22 AM

Dobre i wygodne łóżko rehabilitacyjne wcale nie musi być drogie. W tym sklepie: http://wyposazenieszpitali.pl/produkty/rehabilitacja/ możesz bez problemu zamówić najwyższej klasy łóżka, które są sprawdzone i atestowane. Ośrodka opieki co prawda nie prowadzę ale załatwiałam taki sprzęt mamie które miała połamaną miednicę po upadku ze schodów. Na podstawie tych doświadczeń stwierdzam że prawdziwa i skuteczna rehabilitacja jest możliwa tylko i wyłacznie z porządnymi urządzeniami.
nieidealny
Junior Member
**

Member Is Offline

[*] posted on 28-12-2016 at 09:48 AM

Moja rodzina prowadzi kilka domów opieki na Mazowszu, mamy nie tylko placówkę dla osób starszych, ale też dla samotnych matek oraz ofiar wypadków komunikacyjnych. Sam testowałem łóżka i podnośniki i szczerze przyznam że w http://wyposazenieszpitali.pl/ mają najlepszą jakość za nieduże pieniądze. Sprzęty są solidne, wytrzymałe ale co najwazniejsze spełniają swoje zadanie. Jakbym mogl w czymś pomóc to pisz śmiało i się nie krępuj.
adamK2
Junior Member
**

Member Is Offline

[*] posted on 28-12-2016 at 10:42 AM